Benden & Bizden Hikayeler

Ne yesek?

15 Mart 2015 Pazar

Ve Başlıyoruuuumm!!...

Başlıktan da anlaşıldığı üzere hayatı aralıksız ev ve iş arasında mekik dokumadan ibaret, 7/24 mesaideki milyonlarca anneden biriyim... Aslında ne tam bir iş kadını ne de tam bir anneyim ve bir çokları gibi hep yorgunum ve kafamda hep keşkeler, yapılamayanlar, yetişemediklerim...

Kendim için, bana özel ne var hayatımda diye dönüp baktığımda artık pek birşey göremediğimi farkettim. Ve bir keşkeyi silmek adına başlıyorum paylaşmaya:
- Biraz kurumsal hayattan
- Çokça annelikten
- Ve ne yaşıyorsam ondan işte :)

İnanıyorum güzel olacak:)))



3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Sevgılı Esra hem bir beyaz yakalı hemde bir anne olarak oluştuduğun bu blog ile senin yolundan yürümek isteyen ama karar veremeyenlere rehberlik edeceksin.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Umut, çok teşekkürler desteğin için:)

    YanıtlaSil